اینفوگرافی / ارزشمندترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۸

آفتاب‌‌نیوز :  این اعداد و ارقام توسط شرکت تحقیقاتی «برند زی» گردآوری شده است. این شرکت، رتبه‌بندی برندهای مختلف را بر اساس جذب درآمد خالص هر برند برای شرکت مادر خود انجام می‌دهد. 
این سبک از ارزش‌گذاری ارزش خالص هر برند را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد چه برندهایی تأثیرگذارتر از بقیه رقبای خود عمل کرده‌اند.
با وجود فاصله بسیار کم و رقابت تنگاتنگ گوگل و اپل، برندهای دیگر با فاصله‌های نسبتاً زیادی از این دو رقیب دیرینه در فهرست با ارزش‌ترین برندهای جهان جای گرفته‌اند.
اینفوگرافی / ارزشمندترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۸
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *