بررسی حضور ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش وبلاگ نویسی شمیم بلاگ به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و نهمین شماره نشریه ایست رسانه‌ای با بررسی حضور ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و محبوب‎ترین پیام‎رسان‎ها و شبکه‎های اجتماعی در ایران و دیگر کشورها معرفی و آمارهایی در این رابطه ارائه شده است.

نشریه «ایست رسانه‎ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‎ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‎های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه‎های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود. در این نشریه موضوع‌های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *