بسته فرهنگی ویژه فرهنگسرای رسانه برای عید فطر

به گزارش وبلاگ نویسی شمیم بلاگ به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی ،علی محمد اسماعیلی با بیان اینکه  در فرهنگسرای رسانه و شبکه ای اجتماعی یکی از وظایف ما فرهنگسازی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است اظهار داشت: یکی از مسائل و احکام مهمی که در ماه مبارک رمضان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و اهمیت می یابد بحث پرداخت فطریه و ذکات فطره است.

رئیس فرهنگسرای رسانه افزود: در حال حاضر ذکات فطره در کشور ما مصارف بی شماری از تهیه جهیزیه گرفته تا آزادی زندانیان و اقداماتی برای فقر زدایی در کشور برخوردار است. اما نکته اینجاست که بسیاری از افراد چون از محل هزینه ذکات آگاهی دقیقی ندارند به پرداخت حداقل معین شده برای ذکات فطره قناعت می کنند در حالیکه افرادی که استطاعت مالی دارند با توجه به کارکرد ذکات فطره می توانند حداکثر توان مالی خود را در مورد پرداخت ذکات فطره به کار بگیرند و به حداقل بسنده نکنند.

اسماعیلی تصریح کرد: این مهم فرهنگسرای رسانه را برآن داشت تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه آشنایی با مفاهیم و کارکرد ذکات فطره اقدام کند.

 علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فرهنگسرا از مطالب متنوع این بانک اطلاعاتی در قالب اینفوگرافیک، عکس نوشته و …  برای آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و کارکردهای ذکات فطریه بهره برداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *